24e april 2011

har nästan nyss kommit hem från stan, lyssnar på musik nu, och ska börja städa mitt rum och byta sängkläder! ska ta kort med sara ikväll/eftermaten, det kommer säkert bli bra :) lite bilder från dagen. gick från akuten till strömpilen, super härligt va det! jag tyckte lucas va så duktig, så jag köpte lite gott till han, faktiskt för mina egna pengar! ;)

Postat av: amanda

har dom fått reda på vad som var felet?<3<3

Svar: nej, han ska tillbaka igen på torsdag<3´´:( <3
sannallundberg

2011-04-25 @ 13:02:49
URL: http://collllin.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]