5e april 2011

Har haft en hemlis hemma här idag. som ingen får veta, sorry :( ni lär se det när det kommer ut. iallafall så skickade jag in en bild till 118800, som alla andra bloggare gör. så jag fick ju lov att testa! det här är svaret jag fick: Hej söta sanna! Tycker du är en förfinad variant av Kristen Dunst. Mjukt och fint ansikte med väna snälla linjer. Otroligt söt helt enkelt! Kramar från Anton på 118800 bilden jag skickade in: njaa, jag vet inte.. vad tycker ni då :)




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]