Hello Kitty & pink

20110831-225919.jpg Nu ska jag lägga mig och sova, trött chey här! Har sovmorgon till 9, inte dåligt! Imorgon är den bästa skoldagen, torsdagar är nog dom bästa :) god natt och sov sött

Hemmagjord pizza

20110831-202344.jpg Nu blir de hemmagjord pizza!!! Mums!

Dagens

här får ni en dagens outfit! :D den duktiga fotografen är Sandra.. aha.

31a augusti 2011

hallu! Skolan idag har typ vart ett helvette..  onsdagar är ingen lek.. Och min vän Sandra som far till Turkiet om 1 vecka då.. fy så fubbigt! :) har iaf innebandy träning ikväll. men nu ska jag duscha tvärt! jag och sandra va ute och sprang på idrotten idag som vi hade sista timmen. kraam! :)    

I don´t want to be

Nu allihopa så ska jag hoppa i säng! läsa några sidor i boken jag lånade. imorgon väntar en ny dag. kram


Ska köpas inom kort

detta är min nya shoppinglista! ska köpas inom kort!!

Dagens

Inte de snyggaste, men skönt! :)

Skivomslag

Wiihoo!!! Jag har släppt min första skiva! Finns ute nu ;)

20110830-105727.jpg

30e augusti 2011

god morgon! nu blir det ett litet inlägg här. Jag kan inte mobilblogga mer denhär månaden.. jag har slut på gratis internet :( men snart är månaden slut så då får jag nytt! Nu ska jag skynda mig och göra mig iordning. KRAM

Alburn road

Efter skolan for jag och mamma upp till stan och skulle handla och mamma skulle köpa en ny resväska, den va verkligen inte liten.. ahah. Lucas rymdes i den :P Jag fick en kalender och en skrivbok av nå slag, sen så köpte vi lite små saker på Glitter! :D nu ska jag sova godnatt! bla. dom här örhängerna!

Tips!

Tänkte bjuda på två tips som jag brukar köra på, och dom funkar på mig :)  

29e Augusti 2011

Sitter på skolan och har matte, vi har fått nya böcker :) nu ska jag möta upp Alex tvärt! Kram

20110829-083852.jpg

time to sleep

efter innebandyn for jag hem till Emma och vi tog de bara lungt och hade de trevligt! sitter och skriver med några på msn just nu :)  nu ska jag sova och imorgon blir de en bra dag har jag bestämt! kraam

28e augusti 2011

GAAAH! jag är såå trött! Har sovit ca 6 timmar inatt + har Oliwer vaknat typ 5 ggr. Har iallafall nyss ätit pannkaka, ahaha de va pappa som gjorde dom och dom vart ljusa och tjocka som en tjockpannkaka.. men sen tog jag över ;) Oliwer och Julia är fortfarande kvar här. Jag känner att jag har varit väldigt duktig! :D Vi har varit ute och cyklat till ankdammen och kollat på ankorna innan maten. Nu väntar jag bara att klockan slår halv 5, då har jag innebandyträning, hoppas jag har blivit piggare till de. kram Bild från imorse då vi vaknade^^  

GUESS

Får låna denhär snyggingen an min kära syster.. vågar inte använda den så jag ska nog lämna tillbaka den och köpa mig en egen, (inte en Guess då) :)

Belief

Har nyss varit och hämtat Julia, vi ser på TV och äter godis! Oliwer har somnat för 1 timme sen. Jag tror vi ska ladda hem någon rolig tjejfilm :) skriver imorgon. kram!

Barnvakt

Oliwer och jag idag på våran cykel tur hem från Konsum.

27e augusti 2011

halloj! har nyss ätit... vänta.. känns som om jag alltid skriver om mat! haha. ska börja göra mig iordning för match på kamratvallen! :D skriver mer sen! kram Saknar hemavaaaan!  

Man down

Nej hörrni, nu börjar jag bli riktigt trött.. imorgon väntar en tuff dag! Fotbolls match, sedan ska jag vara barnvakt åt Oliwer och Julia! :) ska bli kul! ska somna till musik. Och vet ni vad?! Nästa vecka ska jag börja blogga på "riktigt" eller vad man ska säga.. min blogg är så tråååååkig! zzZZZzzZ God natt och sov sött!

Min kväll

Har ätit så mycket så jag kommer sprängas snart känns de som! :P Såg på Sharpay´s underbara resa (på svenska) och åt efterrätt sen kom lucas och robin hem från bio, så dom hade lite godis också ;)

26e augusti 2011

hej på er! skolan idag har gott bra! har nyss ätit lite "mellis" och ska snart beställa pizza från HP!! mumma! :D Ikväll ska jag bara vara hemma och se på en film som går kl 7. skriver mer sen! kram :)

You light up my world like nobody else

Ska snart fara på fotboll, de ska alltid vara dåligt väder när vi har fotboll :(

20110825-171657.jpg

Dagens

Ingen fin bild, haha. Men såhär såg jag ut idag :)

20110825-170535.jpg

25e augusti 2011

Jag Hanna och amina har bakat blåbärs paj på HKn!! Satan så god den blev!! Jag och Hanna åt upp hela ;) amina fick inte äta, så vi åt upp allt själva :) har jätte ont i magen nu :( nu har vi lunch, yäää! Och sen har vi hål timme i 2 timmar!!

20110825-111806.jpg

20110825-111820.jpg

so sick

fyy bubblan vad jag är trött! pappa for och köpte godis åt mig, så jag har kastat i mig de typ.. inte så smart känner jag nu. ska borsta mina tänder sen göra iordning för imorgon, annars kommer jag komma sent (som vanligt) och om jag kommer sent 3ggr den här veckan då blire rektor,föräldrar och möte.. aha vad händer med storsjö?? god natt på er! nog en av dom skönaste och härligaste kvällarna ♥ med mina tjejer!

5 saker du kanske inte visste om mig

• Jag är/har varit med i en reklamfilm • Jag älskar godis/choklad • Jag är lite blyg (aha, kanske ingen nyhet) • Jag älskar att sjunga/dansa • Oftast så sminkar jag mig inte (smile is my make up!) ;)  

Mat är livet

Jag Sandra och Johanna har tillbringat hela våran lunch rast på matan, hah. Jag själv har ätit 5 port och 2 mjukmackor + 1 hårdbröd!! ;D wiho!!

20110824-123436.jpg

20110824-123529.jpg

Mattetimme

Matematik är nog de värsta som finns..

24e augusti 2011

God morgon! Förlåt för dålig upd igår.. Hade ingen ork. Nu sitter jag iallafall på mentorstid, Slutar 3 idag och har cooper sista timmen... Good! Nej inte precis, har innebandy + löpträning sen också. Inte kul alls! Vi har nyss pratat om gymnasiet. Om hur många poäng man måste ha osv.. Hörs sen kram!

20110824-091501.jpg

23e augusti 2011

God morgon! Sitter nu i skolan och har elevens val, ska sitta här på min stol i över 1 timme.. Suck. Men nu ska jag fortsätta läsa, skriver mer senare. Kram och ha en bra dag!

20110823-083739.jpg

20110823-083726.jpg

20110823-083713.jpg

Läs läxa?

Har nyss läst ett kapitel av boken, börjar med läxan tidigt ;) nu ska jag sova. Vi hörs imorgon! God natt

20110822-232445.jpg

Abercrombie

Oh my good! Jag är in love!! hittade detta på Abercrombie! Så underbart fina kläder dom har! Ska prata med mamma och kolla om vi kanske kan beställa, men eftersom de är abercrombie så lär de va ganska dyrt.. är inte så bra på dollar. ahah. Skulle kunna göra vad som helst för att få detta!! + en stor vit stickad halsduk.. perfekt!

Premiär

20110822-211635.jpg Sitter och fikar och ser på premiären av svenska Hollywood fruar!! :) de är så super! Kram

Ulrik Munther

Nu har Ulrik Munther äntligen släppt sitt nya album! Jag tror att den går att köpa i butik den 24e augusti! :D Ulrik♥Sanna Ulrik Munther – Ulrik Munther  

moments ago

Hejs svejs! första skoldagen var OK,  slutade halv 2.. är helt slut nu! men har fikat mackor och lite gofika! :) tror att jag ska lägga mig och lyssna på musik och ta en powernap innan min innebandy träning.

Dagens

Så här ser jag ut i skolan idag! Älskar mina rosa jeans!! :)

20110822-091134.jpg

20110822-091237.jpg

22a augusti 2011

20110822-082146.jpg Nu är de back to school som gäller!!;)

Lighters

Har gått en skön kvälls promenad till Konsum med Sandra. Köpte godis och tvättmedel ;) Sen träffade vi Jonas en snabbis. Nu är jag på väg hem och ska duscha sen bara ta de lugnt, imorgon skola ju.. Känns väl ok :) kram

20110821-210000.jpg

Holmsund

20110821-174906.jpg Nu är jag i Holmsund! Vi vann matchen med 1-0! Ska duscha och äta nu sen får vi se vad som händer ikväll, ni kan ju höra av er! Kram

ACSL

Jag älskar dig min finaste. BB vän!! LY 20110821-150402.jpg

21 augusti 2011

Hej bloggen! Sitter i bilen på väg till röbäck för att spela match. Känner ingen tagg alls:( blää. Ska få träffa oliwer efter matchen också!! :) nej nu ska jag försöka ragga till kram!

nattmat + tjejtidning

nu är klockan tre och de är lika med....NATTMAT! så underbart gott! ska kolla vad jag hittar och så ska jag läsa min nya tjejtidning! super. god natt

little bad girl

min kväll har varit super bra, älskar mina tjejer! och killar också! :D här får ni några mobilbilder från ikväll. lär bli fler snart när någon annan lagt upp bilder med kamera.      

Kvällens outfit

Såhär ser jag ut ikväll :) 20110820-192843.jpg

@ amanda

20110820-191352.jpg Nu har vi nyss ätit, nu ska hon öppna paket!!

20e augusti 2011

hej på er! blir ett snabbt inlägg, ska snart fara på innebandy träning.. så jag blir borta hela dagen. slänger in ett snabbt sen när jag är påväg till stan (till amanda). kram!

måste soova!!

nej nu måste jag soova! fy på mig! ska upp halv 9-9 imorgon och klockan är halv 2!!? åh :( godnatt!  

Mobil blogg

20110819-233101.jpg Är på storsjö konstgräs med brudarna på bilden och några killar. Hörs mer sen kram:)

Myskväll

Nu ska jag skynda mig iväg till Sandra, vi ska ha en tjej kväll med ett litet mini spa :) kram

20110819-191349.jpg

På väg hem

20110819-143509.jpg Oj oj oj!! Har så bråttom nu! Träning om 20min. Letade så mycket efter en tröja sp jag glömde helt bort tiden!!:( Gaaah!!! Men nu är jag på väg iaf!

19e Augusti 2011

Hej på er! Sitter på frasses och ska äta hamburgare! ;) har köpt mina rosa jeans och ska gå på bikbok och köpa några saker:) här får ni en flört från oliwer!

20110819-143151.jpg

Ska köpas

Vissa av dom här sakerna ska jag köpa imorgon sen så sulle jag behövt köpa en vår/vinter jacka plus lite halsdukar.. haha fan! de glömde jag ju också.. nu blire dyrt!

Kvällsfika

20110818-221806.jpg Nu har jag kokat mig te och gjort mig en macka som Mammsen köpte på nisses idag! Mums! Sen ska jag göra mig i ordning för sängen för att sen se på Justin biebers konsert! :) god natt o sov gott!

Städar

Ska städa mitt rum nu.. Har inte varit och jobbat idag, det regnar ju ute och då känner jag att jag inte vill:( har laddat hem en Justin bieber app idag!! Det var en konsert den hette walmart soundcheck, Justin bieber concert. Och där fanns massor av videos på han på den konserten!! De var super bra! Har inte sett alla än. Men ska se mer ikväll då jag ska sova. Nej hörrni nu ska jag städa! Kram

20110818-152531.jpg

18e augusti 2011

God morgon!! Vaknade nu halv 12 :( hatar att sova så länge, hade ställt klockan på 9 så att jag skulle fara och jobba 1 eller 2 timmar men så blev de inte. Nu måste jag upp ur sängen och ta mig nått att äta. Ikväll blir de fotbolls match :) kram

sweet dreams

god natt alla fina människor! :)

Rekord!

vet ni hur glad jag är?! brukar ALDRIG kolla min statistik.. men gjorde det idag.. och jag hade som mest 307!! :D :D och dom andra är runt 100. PUSS PÅ ER!

Skärgårds

Sitter i kevins epa med mina tjejer, sara,liv,Sandra och amanda.vi ska inte göra så mycket tror jag, vi är just nu på skärgårds:) har inte så mycke att skriva. Kram!!

20110817-221547.jpg

Hem från stan

Hejhej! Sitter själv på bussen hem, Sandra och emma stannade ett tag till men jag ville hem! Fick inte med något men har hittat massor av saker jag ska köpa på fredag. Har också lagt undan ett par efterlängtade rosa jeans!!! Dom var perfekta, förutom att dom va lite förlånga. Jag tror jag ska köpa den här skjortan på fredag. :)

20110817-143539.jpg

17e augusti 2011

20110817-103504.jpg Hej på er! Jag och Sandra sitter på bussen på väg in till stan. Ska gå till Amanda och låna kläder;) de kan behövas! Kramisar

Nattinatti

20110817-005826.jpg Wiiho! Jag kan mobil blogga med bilder! Nu ska jag sova ska upp tidigt imorgon,god natt

Love me

Här har ni bilder från min födelsedag! :D den här bilden bjuder vi på.. eller..sandra?! haha vad gjorde vi här egentligen? aha ^^

Mysig kväll

Här är 3 bilder från igår, den var super mysig. Tack tjejer för en super bra kväll!♥

16e augusti 2011

Godmorgon! Sov hos Sandra inatt med hon och emma, jag vaknade halv 9 och nu väntar jag på att dom ska vakna. Ska gå väcka dom nu.sen ska jag hem och jobba hade jag tänkt. Kram

15e augusti 2011

hej på er! är super glad! jag och pappa for upp till stan och då fick jag IPhone 4 white! wiho! Har velat ha en IPhone hur läänge som helst. MIN PAPPA ÄR BÄST! puss o kraam!

14e augusti 2011

idag är de min födelsedag! har haft en kanon dag! mycke fina saker har jag fått. bla. pengar,mobil "resa" ;) woho är såå taggad på den! :D nu ska mamma låna datorn. skriver mer snart :)

13e augusti 2011

idag är de ingen vanligdag för de är amandas födelsedag, hurra hurra hurra!! :D Grattis min fina bb kompis! ♥ har vart på revet idag med sara och emma. efter de stannade vi och kollade på pojkarnas match. sen for jag och sara på konsum och handlade lite och köpte en stor "brownie" som egentligen var en kladdkaka. så har ganska ont i magen nu.. haha. ska hoppa in i duschen nu sen ska jag,mamma,pappa och lucas käka pizza i stan. kram!

12e augusti 2011

hej hej! ställde klockan på halv 10 för jag skulle till stan med amanda (som fyller år imorgon!) men de gick inte idag tydligen :( nu ska jag ut och sola en stund. Carris och Oliwer kommer hit lite senare. ingen träning idag.. skönt! kram

He flies me away

Hej på er! Kvällen har spenderats på fotbollsplan med sara och anna. sen for vi till sara och dit kom tobbe och samme. vi fikade massor! sen så for sara och lämnade mig hemma hos mig på moppen och nu sitter jag här i min säng och ska snart sova. imorgon så skulle jag och lucas på bio egentligen men vi får se. ska kolla tiderna igen. kram på er! sov gott!

It girl

Jason Derulo – It Girl  

11e augusti 2011

god morgon! :D vaknade för en stund sen och ska gå och göra mig iordning nu. vet inte vad jag ska göra idag. men ska försöka att springa cooper om en stund. känns otroligt jobbigt :( sitter och kollar på mobiler eftersom jag fyller år på söndag! vi hörs sen! kram

nattinatti

klockan är halv 2 nu så jag ska bara borsta mina tänder och sen gå och lägga mig. ska bli så skönt att sova! vi hörs imorgon! kramisar bjuder på en fin bild från i vintras! :D

floorball

nu ska jag snart möta upp sara och sen ska vi cykla tillsammans till innebandy träningen! :D känner inte riktigt taggen till att ha löp/fys träning. aha. men det ska nog gå bra hoppas jag. var ettag sen jag va ute och sprang. ska fara nu! kram

every rose has its thorn


Backpack

har hittat min skolväska. tycker den är super fin/gullig. lite liten men den blir perfekt. hade egentligen tänkt en liten fjällräven. men den här tycker jag är mycke finare :) eller vad tycker ni?

10e augusti 2011

god morgon på er! ♥ vaknade för 15 min sen och har nyss fikat klart. idag ska jag bara ta det lungt tror jag.. eller vi får se :) åhhh snälla kan någon ge mig sol?! eller ge mig sommar!? :( ikväll har jag innebandy träning. och på Lördag fyller Amanda år!! och på Söndag fyller lilla jag år!! wihoo :D ska fixa min önskelista nu. haha ha en bra dag! en bild från skolavslutningen, spola tillbaka tiden?

9e augusti 2011

hallu! sitter på skype och pratar med sandra och emilia, och äter en manna frutti :) har varit på nolia idag med sandra och lucas.  hittade massor av saker men orkade inte köpa nått. så jag köpte till lucas ist. kanske kanske ska dit imorgon med mamma. har ätit så sjuuuukt mycke idag. haha. kommer rulla på fotbolls träningen idag. ahah. tror jag ska byta om nu. heeejdå :)

8e augusti 2011

idag for ja upp till stan en snabbis, köpte inget för att jgag hade inga pengar med mig. Köpte 4 munkar till mig och carris! mumma!! nu sitter jag och fikar och ska se på tv nu. hoppas på sol imorgon. då vill jag göra nått kuuuul! här får ni en flört från mig och Oliwer! kramissar

Dagens

så här såg jag ut idag :) bättre bilder på min nya tröja!

won´t stop

I see them coming, yeah. They try to bring me down, but I won’t stop. They want me in the ground, but I won’t stop. ‘Til I’m dead, man, I won’t stop. No. I, I see them coming, coming. They try to bring me down, but I won’t stop. They want me in the ground, but I won’t stop. ‘Til I’m dead, man, I won’t stop. No. Yeah, I think they mad ’cause I’m driving in the fast lane But i’ve been grindin’ for years, ask hype game It’s funny how stuff doesn’t change From sleepin’ in the car to coppin’ me that Range I’m all world star All them other blogs All them haters hatin’ cause I am a heart throb But do I want it all? All the negativity is not gonna get rid of me I’m here to make history I’m speakin’ it real Back track to the days when I ain’t have me a deal, yeah So I’ma show the world that I’m ill Every beat that I get on best believe I’ma kill So you can have all the jewelry Have all the cars Have all the fame Have all the broads You can have the fact that I’m a star Just so you can listen to these bars I see them coming. Yeah. They try to bring me down, but I won’t stop. They want me in the ground, but I won’t stop. ‘Til I’m dead, man, I won’t stop. No. I, I see them coming, coming. They try to bring me down, but I won’t stop. They want me in the ground, but I won’t stop. ‘Til I’m dead, man, I won’t stop. No. Yeah, they talk. Yeah, they talk. They don’t walk the walk I walk. I won’t stop, ’til I drop. Until then, I reach the top. I’ma rock to where I need to be. Walk the path of destiny. Definitely been neglected, but God is always testin’ me. Rest in peace to all the men that died that were protecting me. Objectively, I need to tell you what just gets the best of me. Essentially, people in this world just wanna let it be. A lot of men ain’t different though, just let it be. Set it free. Never be scared to make change, effectively. Always look at things from different ways, perspectively. Every person in this world can do good. I just want this message understood. Alright.. stop. Everybody’s gotta listen make the decision to envision a better place with no division. Religion. Everybody needs a mission. Haters need to stop it, just listen. I see them coming, yeah. They try to bring me down, but I won’t stop. They want me in the ground, but I won’t stop. ‘Til I’m dead, man, I won’t stop. No. I, I see them coming, coming. They try to bring me down, but I won’t stop. They want me in the ground, but I won’t stop. ‘Til I’m dead, man, I won’t stop. No.  

7e augusti 2011

hallu! vaknade runt 12 idag. och just nu sitter jag och kollar på Paris Hiltons new BFF. kollade på de typ hela dagen igår också, då var de maraton :) idag har jag match mot sandåkern..får se hur de går haha. ikväll så ska jag och min lillebror på bio och se på bilar 2! :D blir super! eftersom jag har  min storebrors dator så har jag inga bilder att lägga ut. så de får bli cam bilder så länge :)

äntligen lördag?!

fast jag har typ lördag alla veckor eftersom vi är lediga,haha. men snart så börjar vi igen.. ska ta mig en glass, har ätit 2 idag. ahah. man blir verkligen beroende av dom! super goda ju! väntar på att sandra ska äta, men de går lite segt klockan är 7. har pratat med sara om att hon kanske ville vara med oss också. vi får se vad hon svarar. juste min storebror har farit till Mallorca och då har jag snott hans grymt bra/snygga dator! kunde visst hans lösenord! :D den har en super bra webcam också. hihi

snabbshop

inga bra bilder.. men dom får duga. detta köpte jag i torsdags! en liten shopping :)

6e augusti 2011

godmorgon eller nått. jag vaknade halv 6... av växtvärk. wiho jag växer! :D nemen jag tog en tablett och de har slutat värka nu. så ska försöka att somna om, hade ställt klockan på 09.00 för jag skulle ut och springa, men jag kanske gör de nu ist. fyy vad skönt de hade varit om jag gjort bort de nu. men klockan är ju 06.30 så jag vet inte, haha. ska kanske på nolia idag med sara och amanda så de blir toppen!

oye baby

fick inga bra bilder på mig och justin :( jag tror att min kamera inte ville jobba med mig idag. ahah. söta justin!♥

Dagens outfit

såhär såg jag ut idag! fick bara dåliga bilder, men man ser ju lite iallafall ;)

5e augusti 2011

hejhej! klockan är 12 och jag ska gå och ta mig en stooor frukost/lunch. idag ska Oliwer komma och sova här!! sen klockan 2 så ska jag till min nya sötkusin Justin! :D hihi så sööt! ha en bra dag, de är ju freeeedaaaag! måste bara visa er denna fina bild på min fiiiiina mormor! visst va den fin?! :)

drömliv

helt seriöst!! filmen monte carlo är fan i mig mitt drömliv! love it!! se den!!!  

Monte carlo

ska se på Selena gomez nya film, monte carlo. de värkar jätte bra. filmen är klar om typ 10min. så nu hinner jag göra klart mitt kvälls fika :) lägger in vad jag köpte idag på stan om en stund. kram  

choklad

efter en regnig fotbollsträning så sitter jag nu här och luktar choklad!!! mumma! ser på keeping up with the kardashian.. kan de bli bättre? effter jag hoppat in i duschen så ska jag äta en MARS eller SNICKERS (?) glass, dom är sååå goda! nu ska jag nog duscha. kram

vitt och randigt

när jag och mamma va på strömpilen en snabbis så fick jag me mig detta hem! och en suuuuuper skön nattskjorta! :) och idag på stan hade jag tänkt mig och köpa en jätte skön och gullig kjol :)

4e augusti 2011

godmorgon?! klockan är 12 och jag har inte gjort mig iordning!! måste borsta tänderna och göra allt nu. ursch vad jag hatar när de blir så här sent. åt en jätte stor frukost idag, är super mätt! ska på stan idag med mammsen och lucas. mamma ska lämna blod sen så ska vi in på stan skulle jag tro. :) har glömt att visa vad jag köpte i tisdags! kommer upp snart. haha.. okej trött chey!

Bik Bok by Whitney Port

Jag läängtar så mycke efter att få se Whitney Port´s kollektion med Bik Bok. ska bli så kul att se :) Kollektionen kommer att släppas Oktober 2011 i utvalda butiker. Whitney kommer också att komma till Stockholm och Oslo!!

3e augusti 2011

hallu! har blivit lite sjuk så har inte kunnat träna :( inte kul alls! ser på TV nu iallafall och funderar på om jag ska ladda hem en tjejfilm, och äta go fika och te :) så blir de nog. har inget att skriva om så jag slutar nog här. puuss babys!

2a augusti 2011

godmoorgon! jag sov i tält med emma och sandra inatt! men klockan halv 7 så kom ett gäng killar och välte tältet.. inte kul. så vi gick in och la oss och sov till nu. ska bara ta de lungt idag tror jag. är jätte trött och har fått skit ont i halsen :( trötta girls..

never give up


1 augusti 2011

oppsi glömde bort bloggen helt! men har varit med amanda och emma idag. vi har bara tagit de lugnt på amandas nya stuga här i holmsund!! :) nu är de innebandy som gäller! ska försöka hinna skriva efter den. kramisar



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]