He flies me away

Hej på er! Kvällen har spenderats på fotbollsplan med sara och anna. sen for vi till sara och dit kom tobbe och samme. vi fikade massor! sen så for sara och lämnade mig hemma hos mig på moppen och nu sitter jag här i min säng och ska snart sova. imorgon så skulle jag och lucas på bio egentligen men vi får se. ska kolla tiderna igen. kram på er! sov gott!

Postat av: tobbäää

va och va... snarare :Hej på er! Kvällen har spenderats på fotbollsplan med sara och anna. sen for vi till sara och dit kom tobbe(som jag dissa) och samme även fast vi inte ville va me dom och lurade dom åt annat håll. vi fikade massor, inte tobbe och samme! sen så for sara och lämnade mig hemma hos mig på moppen och nu sitter jag här i min säng och väntar på att tobbe ska kma, och vi ska mysa, och ska snart ''sova''. imorgon så skulle jag och lucas på bio egentligen men vi får se. ska kolla tiderna igen. kram på er! sov gott!

2011-08-12 @ 01:11:38



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]