17e december 2011

godmorgon! jag vaknade för en timme sedan och nu är klockan halv 11, så ska kliva upp ur sängen och ta mig nått att äta. måste bara berätta, att igår så beställde vi hem pizza och jag tog en vuxen Hawaii pizza. och vet ni vad?! jag åt upp hela! det har jag aldrig gjort! lite coolt va? ;) jaja, ska bara ta det lungt idag och ikväll äta god mat, för att Carris, Magnus och Oliwer kommer hit och äter. Så vi hörs sen! puss

Postat av: Linnéa Hamrén

så fin du är! :)

Svar: Tack! Och detsamma fina du! :-)
sannallundberg

2011-12-18 @ 11:45:25
URL: http://www.hhamren.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]