25e december 2011

godmorgon! Ni förstod säkert varför jag inte bloggade igår. Va med familjen hela dagen, och hade det bara mysigt. först på morgon blev det paket öppning, (men fick inte öppna alla för att vi ska ha en julafton idag också, med carris,magnus och oliwer) sedan for vi upp till Kulla till min pappas mormor och morfar. där åt vi julbord,godis,och efterrätt, och så öppnade vi paket. sen for vi till min mormor och morfar, där vi åt mer godis, och mer efterrätt och så öppnade vi paket. Har fått super fina saker och är mer än nöjd! visar senare vad jag fick. imorgon skulle jag tro. kommer en outfit senare idag och en jul bild på mig och Chico! hihi, vi hann inte ta något kort igår :( PUSS ♥ Hos pappas mormor och morfar va vi här ^^




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]