kvällen

kvällen började med att jag och sandra gick och mötte upp emma, sen gick vi till gården. där det var några stycken. där vid nio gick alla hem till linn, men jag,sandra och emma fick inte komma in. så då gick vi hem till emma och åt massa gott!! roligt hade vi det kan jag lova! haha. sen gick jag hem utan vantar, för att jag hade tagit sandras, haha. men jag ringde till mamma så fick hon hämta mig den sista biten. kände inte för att gå genom skogen heller. men nu ska jag sova! oliwer kommer till mig på morgonen och ska sova med mig, sen ska vi till badhuset och bada ettag på morgon! puss o god natt :)




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]