Världens härligaste dag!

Den skulle inte kunna va bättre! världens härligaste. Började med att jag och syster och oliwer for till badhuset och badade ettag. for hem gick ut och skottade sittplats till mig emma och sandra. vi satt och solade och drack varm choklad, skrattade.vi tog massa kort. gjorde en super ful film. haha. sen kom emil och mattias med skotern, så vi (jag&emma) åkte, och emma körde också :D riktigt duktig var hon! kommer mer bilder ikväll efter min träning! ska gå nu. kraaaam




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]