19e Januari 2011

Hejsan! Har nyss ätit middag med min storebror. Mamma och Lucas är på träning och ska se match och äta på resturang, och pappa är på gymmet. Min VR har kommit! Vart super glad.. behövdes verkligen! :D Ska läsa den ikväll för nu ska jag göra SO har prov imorgon så det blir ingen träning för mig idag.... Hahhaha juste! Jag och Johanna ska träna så vi ska ha 6-pack sommar 2011.. hahaha lycka till eller nått? ;)




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]