superbad

jag och sandra fick skjuts upp till Villanäs, vi hackade grönsaker och vispade till dipp, och chips! mycket gott! Så feta vi var så åt vi upp allt! chips påsen med. haha. När jag och sandra skulle åka hem med bussen, som gick halv 12 från Sjukhuset, så gick vi upp till buss hållplatsen och ser bussen komma, vi blinkar och hoppar med våra lampor som vi tog med oss så bussen skulle se oss.. men vad hände? jo jan bara körde förbi den gubben. Men jag har iallafall haft en super bra kväll med mina bästa. kram!




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]