30e Juli 2011

har nyss gjort mig klar och väntar på att vi ska fara till min samling. jag skriver mer efter matchen. kramisar :)

29e juli 2011

godmorgon! idag mår jag bra, men har ont i vaden på nått sätt, fan också! Men det ska nog gå bra att spela ändå. sitter och äter en gröt talrik med massa sylt och läser en gammal sofis mode tidning. får hämtning av sara där vid 11.45 sen ska vi spela våran första match för idag!

28e juli 2011

hallu! första matchen idag förlora vi med 1mål, och den andra spela vi lika. de är väl rätt så bra för att vara vi? :P haha. men jag är sjukt taggad tills imorgon då vi ska spela på gammlia, ska bli kul! har nyss ätit upp min godis påse, och ja jag vet att inte jag får äta de. Går ju inte!! men just nu väntar jag på att mamma ska komma hem så jag och hon kan sätta hos framför tvn med en te kopp och mackor, de gör vi alltid :)

Wildfox summer 2011

grymma bilder!

UFF

klockan är över 12 så jag ska nog lägga mig och sussa nu. idag börjar UFF. Ska bli riktigt kul..är super taggad. Vi hörs mer sen. god natt! :)  

27e juli 2011

tjena! Kom nyss hem från stranden. gick in i kiosken typ 2 ggr och köpte godis och glass, sen kom jag på att jag inte ens får äta de -.- jag börjar imorgon ist. haha :) nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag in mot stan. :) gammal bild.. så brun är inte jag längre.. :(

Redhead

Förut har jag alltid velat färga håret svart eller mörk brunt, men nu till nått helt annat.. nämligen rött! Jag týcker det är så sjukt snyggt! tex som Rihanna. Nån gång i mitt liv måste de bli :)

Support Norway!

To support Norway! I just added a PicBadge to my profile picture to show my support for 'To support Norway'

26e Juli 2011

Jag vet inte om jag har tid kvar till att blogga egentligen, ska försöka. Nu när fotbollen har börjat och allt. Men jag försöker nu iallfall! :) Har nästan nyss kommit hem från en löpträning..fyfan säger jag bara. Men så sköönt att jag har gjort bort de! Ikväll har jag fotbolls träning. kul! Ska snabb duscha nu sen ska jag väl göra mig nå lunch,kanske gå och jobba om jag orkar.

well you can break my bones with sticks and stones

Mistakes I have made Cut me like a blade But what really kills me Is the madness i've obeyed So to save my soul I'm taking all they stole

Saknad

Du är saknad min ängel! ♥  

Vila i frid min fina vovve!

♥Vila i frid min fina vovve. Jag älskar dig♥

Bloggpaus

jag orkar inte blogga just nu... jag kommer tillbaka när jag känner att jag orkar. kram så länge!

If you ask me how I'm doin I would lie and say that I'm doin just fine

Jag finner inga ord...

It´s not too late

puss! jag och emma har inte haft de dåligt idag iallfall ;)

pink

nu ska jag lägga mig ner och se en film, ska ta en lååång sovmorgon, de var längesen! sov gott sweeties! :-)

The studio

Efter som jag inte kunnat skriva så har jag ju inte lagt upp några bilder sen jag och sandra var på The studio. Det var riktigt kul att bli fixad av stylister men jag känner att The studio har blivit lite uttjatat.. men de var kul men de kunnat varit bättre :D man fick en jävla massa smink...mascaran satt som sten, inte så kul efter typ 4 tvättar så va den väl borta. sandra är inne och fotas ^^ och jag, jag och fotografen började skratta för att sandra tryckte upp kameran i rutan, ahaha, såg ganska kul ut :)

Tradition

♥2009♥2010♥2011

13e juli 2011

hejsan, jag fick stanna hemma idag, ska egentligen till sommaren i city.. men icke de. så nu gör jag det som behövs göras så jag kan fara ut igen imorgon. skulle ju träffa några i stan........ aja. hoppas mammsen blir glad att jag gör som hon säger iallafall. jag ska nog gå ut och lägga mig i friggebon inatt, vill sova själv. haha. jag och emma hade de super kul idag :) och igår vart en super mysig kväll! Jag,sara,liv och emma tog på oss overallerna och tog mopparna till djupvik och badade, sjukt skönt!! sen for vi och köpte varsin godispåse och såg film, sex and the city..kan de bli bättre? :) skriver mer senare efter jag duschat. puss!    

12e juli 2011

hallu! är hos syster så jag passar på att skriva nu när dom har internett. vi får hoppas att det kommer börja funka nu till veckan. har inte gjort något speciellt, bara tagit de lugnt. nu väntar vi på maat! sen åker jag hem och är med emmsan. ni får ha de så bra. kramisar

11e juli 2011

FÖRLÅT att jag inte har skrivit, men jag har inget internett hemma :( men jag lånar emmas dator :) emma ska äta sen ska vi vara med liv o sara. orkar inte skriva.. hahaha. min vecka har vart suuuper :D :D jonas slängde i mig från båten...  

5e Juli 2011

hej solstrålar! idag hade jag planer, men de blir inge av :( sandra ska komma ist, får se vad vi ska göra.. de är ju inge sol ute.. vilket suger. kanske drar och tränar. bara för att de är skönt! :) de kanske blir klubba, men vi får vänta och se helt enkelt :)

nose to nose, palm to palm..we were always that close

nu ska jag gå ut till min Chico, sedan ska jag nog ringa sandra och planera lite saker tills på tisdag :) sen ska jag planera morgon dagen.. blir fullt upp!! :( kommer inte skriva nå mer ikväll så god natt!  

whip my hair

Jag måste klippa mig nu, och jag är så himla sugen på att färga ljusare. ska prata med mamma och då kanske hon går med på de! precis så här vill jag ha: hittade den på Angelica blicks blogg tror jag de va. mitt hår just nu, vad tycker ni? Do it or Not? ;)

Sarah tjulander

Jag har följt denhär bloggen sen förra året (2010) och jag måste tipsa er om hennes blogg! (Just nu håller hon igång en tävling också, perfect!) Den är toppen! Hon skriver om tex. smink, mode. och hon har massor av fina bilder! Ta en titt! :D

http://sarahtjulander.myshowroom.se/ ♥

 

3e juli 2011

bilder från igår på wheels(?) :)



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]