Redhead

Förut har jag alltid velat färga håret svart eller mörk brunt, men nu till nått helt annat.. nämligen rött! Jag týcker det är så sjukt snyggt! tex som Rihanna. Nån gång i mitt liv måste de bli :)

Postat av: storasyster

Inte snyggt!!!

Svar: TSSS... skit nere
sannallundberg

2011-07-26 @ 21:37:20
Postat av: lisa

sanna du skulle passa skit bra i den hårfärgen!:)

Svar: åh tack, va bra!!! :)
sannallundberg

2011-07-27 @ 01:11:32
URL: http://www.beerglund.devote.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]