30 juni 2011

halloj! har vart kanon  väder hela dagen idag! men nu MÅSTE jag ut och springa, ska springa cooper(?) :( får se hur de går. ha de bra tills jag kommer hem :D 2 bilder från THAILAND 07. snart kommer vi igen.. om man tänker att tiden kommer gå fort så kommer den de. annars kommer de bara ta längre tid. haha :D taggaaaaaa, kommer bli sjukt kul. ska träffamin sandra där borta också!! :]

29e juni 2011

  vilket väder det är ute!! härligt :D ska gå ut och lägga mig i solstolen nu och ta en powernap, låter bra ;) + musik. Vill till Göteborg NUUUUUU! :( :( saknar redan Benjamin! var super längesen jag träffade Lina och Elvin också :( :( naaaaaaw!! Kevin och Jonas!! SÖÖÖÖÖTNOSAR! :D hahaha, IDOMIN!! <3<3 nej det är bara solfaktor för läpparna :]

super bass

snart ska jag cykla iväg till min morbors tjej, som ska ta mått(?) för hon ska sy en sak åt mig.. vad får ni se :D LÄÄÄÄNGTAR!! efter det ska jag på fotboll, kändes grymt längesen. Eftersom jag har vart förkyld och nu har hosta så får vi se hur de kommer gå, igår när jag sprang så gick det verkligen inte bra.. BUHUUUU! :(  

bananas

Nu ska jag gå ut och lägga mig i min nya COOOLA bikini, ahaha :D nice huh? ;) upd: ahah, det är visst ingen sol ute längre, bara lite.. mest måln :(

Oliwers 1års dag!

Chico som har blivit stor, han fyllde 1 för nån vecka sen! :D och Oliwer som fyllde igår! :D Nog den godaste tårtan jag ätit!!!! blåsa ut ljus  :) nom nom med tårta!

28e juni 2011

nu är klockan 11:16, så jag ska hoppa i sängen nu! idag ska jag på stan med syster ska få en bikini som tidig present! :D jag vet exekt vilken jag vill ha. ihihi :) god natt på er!

27e juni 2011

Grattis Oliwer på 1års dagen! Jag älskar dig! :D

Fly

Fly - (feat Rihanna)

bara min bby

kolla vilken snygg sak jag har gjort, ahaha ;) orkade inte leta efter dom snygga bilderna :] så jag tog dom första bästa.

26e juni 2011

hallu orkar inte skriva så mycket. men idag har vi konfimerats klart! gick väldigt bra :) ikväll ska vi till nyvik och grilla!! kommer bli toppen!! :D följde mormor på stan och då fick jag välja en ring men jag kunde inte bestämma mig så jag fick båda två! ahah :D jag tror att jag ska äta rester från igår så jag kan fara ut nån gång , sen ska ja åka moppe med emma dit. kul :)

25 juni 2011

idag ska jag konfimeras! :D ska bla sjuga solo på en låt och jag har jääääätte ont i halsen och värre än igår :(  jag får nog börja sjunga upp lite nu :) ahah, inte taggad på sjunga själv :(  det är ju roligare att sjunga om man lan sjunga, aha. nu ska jag blåsa håret sen får vi se vad jag hittar på me det, no idea. bilder från igår, de va skönt att vi var hemma hos oss, då kan man äta efterrätt hur mycke man vill :] ahah. pappa har köpt nån ny högtalare, som blir perfekt till i sommar då vi är hos mig och solar!!

24e juni 2011

MIDSOMMAR! det är skitvädet ute, regn..och jag mår skit, har typ inte kunna sova :( tänkte ha min klänning men det går ju inte, vad ska man ha då då?? :( bajsbajs verkligen ful bild, men så såg jag ut på skolavslutnignen.

mår skit..

börjar bli sjuk.,.. har sett mean girls 2 nu och klockan är över 2 ska sova nu och jag har ont som fan i halsen :( åhhhhhhh orkar inte bli sjuk!! skiiiiit

mina finisar

och från idag! ^^ gick ut 7an! ^^

SOMMARLOV!

WIIHHOOO SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!! SOM JAG HAR LÄNGTAT EFTER DET! men de känns inte som de :( taggar kvällen, den kommer bli grym!! whoopwhoop!!!

14e juni 2011

WIIHOO!!! är super glad!!! :D köpte lite things på stan också!! nu ska jag äta sen blir det match på storsjö :D   bara nån söt tjej jag hitta på datan..

Bratz

har just kommit hem från sandvik, och ska sätta mig ner med lite godis och se på Bratz!! sandra,sara,jag och liv.. tror det var så ;) ♥

put your hands up if you feel love

Swedish House Mafia – Save The World (Radio Mix) haha, det gick inte så bra när jag och sandra skulle köra vatten krig med vatten slangen. det slutade med att den orangasaken(?) flög av som en champagne kork. ahah. :D en båt tur! :D

13e juni 2011

godmorgon, eller jag vacknade kl 9 men nu ska jag göra mig iordning sen ska jag cykla iväg till sandviks teatern där vi ska göra iordning för 9:ornas bal! kramisar sanna!

What I'd do to have you near..

fick lov att printa från msn, haha. bättre bildern kommer senare i veckan!! detta går ju inte :) tack sara att du försökte!

solen är borta..

ingen sol längre :( så nu sitter jag inne vid datorn och sara ska ge mig lite bilder :) ni får se dom sen! kram!

12e juni 2011

nu är de söndag.. skola på måndag, eller jag ska servera 9:orna då, eller jag vet inte vad jag ska göra :P har match ikväll men är heeeelt förkyld :( men ska göra mitt  bästa. ska göra mig iordning nu. kram bild från igår. ahah vilken bild! :D tagen av emmis :*

11e juni 2011

löördag! :D :D kvällen kommer bli kung! ska fara på tivoli ikväll, och sen blir det jätte god middag och efterrätt(er)!!!! ska gå på en prommis och möta sandra och sen ska vi hem hit till mig och bara ta det lungt, bli lite brun kanske? :) aja ha en toppen dag! kramisar sanna!  

måste sova

klockan är 2 och jag är sjukt trött. så jag ska krypa ner i sängen nu! Tack för en JÄTTE MYSIG kväll folket :) god natt kramar  

10e juni 2011

hallu!! tog en paus från min städning av mitt rum, och ligger just nu ute och håller på att dööööö. Det är så sjukt varmt!! men vill man vara fin får man lida pin, vill vara brun till skolavslutningen!!  :D  såg att vi hade köpt hem en stor vattenmelon, en honugsmelon och jordgubbar!!! blir gott till ikväll! :D

Måndags

såhär såg jag ut i månags då jag och sandra for upp till sofie till headline då hon gjorde balfrisyrer på oss, som var super fina!! :)  

usel dag

min dag har vart sååååååååå jävla kass....... godnatt gammalbild.. :)

9e juni 2011

godmorgon!! det skulle visst vara 27 grader i umeå idag!! så jag tror jag nog tar på mig shorts idag :D HÄRLIGT!!! efter skolan ska vi cykla till villanäs, där blir det mat och massa skratt kan jag lova!!! ha en underbar dag! kramisar!

sweet dreams

nej nu måste jag gå och lägga mig! har sovmorgon imorgon, men är riktigt trött! ska borsta mina tänder nu.. kramisar #1: söt johanna och jag i falun efter en kung rix fm! #2: bilder på mig från igår, eller i tisdags, har ingen aning. (saras fina bikini!) #3: Bild på fina Prince i Tisdags då jag och sandra ´var i stallet! :D

fu u

Jag är så less, less på allt. Kan man inte förstå någoting eller? Vill bara flyttta här ifrån och börja om. Du har förstört mitt liv.. men du kan fan inte stoppa mig. grow up Bitch!!

6e juni 2011

  nu är min klänning beställd, men vilken det blev får ni alla vänta och se, hehe. imorgon ska jag och sandra till stallet i obbola sedan ska vi till båthamnen och vara där på stranden, så det blit mysigt. ska lägga mig nu så jag tar mig upp :) kramisar

TÄVLING!

Vinn min favvo dricka hos snyggingen viktor frisk! http://werun.nyheter24.se/viktorfrisk

in the bus

hallu alla!! sitter i busen med underbara människor, sitter brevid sara som är en kattmara. :D måste skynda mig innan batteriet tar slut! hare bäst. kram

1a juni 2011

DÅ VA DET JUNI!!!! wiho! kulkul! känner mig på toppen humör, just nu! har fixat madrass av "grannarna", utan dom hade jag inte haft någon!! (kunde inte låna av sandra, hon skulle ha den till norge) :) har vart ute och solat lite men nu kommer pappa hem så nu ska jag fara till strömpilen. får se om det hänger med något :D lill sötisen som ska räcka ut tungan hela tiden. hihih ♥



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]