6e Mars 2011

Åhhhh vad  jag längtar efter min älsklingssötnos!!! han kommer till mig kl 8 imorgonbitti!!! :D :D hihi. Har ju vart i Bygdeå i idag och igår kväll, idag så åkte vi i backen. åhh vad härligt de va! åkte skidor orkade inte snowboard just då.. haha, okej det hände ovanligt mycket olyckor för mig och sandra idag. vi föll i liften, eller ja hon föll..jag for in i en stålpe, men de är okej. jag tappade bort min skida när jag föll, sandra bara for när jag ramlade så jag fick ta av mig skidan jag hade på mig och gå in i skogen och leta efter min skida, sen så hittade jag den! i en buske :) ahha sen fick jag "hål i läppen". ja gu ja. haha. mycket skratt iallafall!! fick bara 3 bilder, sen dog mobilen :(




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]