gul

har kollat efter denhär fina bikinin ettag nu men den har vart skut på deras hem sida, måste in till stan NUUU!! 50 kr st!! om den finns i min storlek så blire att köpa på direkten, haha

Postat av: sara

helt slut i stan är den:( men såg någon enstaka på strömpilen så om du har tur och skyndar dig dit finns dom kvar!! <3

Svar: men åhh det sög ju!!! :( ja då ska jag ta mig en titt där! tack älskling!! <3
sannallundberg

2011-05-14 @ 00:31:28
URL: http://bjurra.devote.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]