ja jag är lycklig!!

vet inte vad det är med mig idag! jag är såå glad! kom sent till träslöjden, men han sa bara godmorgon sanna, sen så gav han inte mig sen ankomst, så dagen började bra.jag och johanna åt själv i skolan, de var äcklig mat så vi åt sallad och hårdbröd, aha! men de var väl också gott!! ;) och efter skolan tog sara kort på mig, MEN jag ville inte fastna på bild..typiskt :(  Sen så fick jag veta att jag bara har 1 ända matte prov kvar.. E T T!!! Jag fick det till 3 stycken!! Så det gör jag bort nästa vecka!! :D :D nu ska jag fika något och sedan se på big brother. och sen ska jag sussa!! hej då! :D ♥ bjuder på en gammal bild sen vinter 2010 :)




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]