11e oktober 2011

Hej på er! Lämnade mobilen hemma så det blev ingen mobilbloggning. Men skolan gick segt och va jobbig,en imorgon så väntar en ännu värre dag.. Ska snart äta och sen ska jag plugga, för sedan ska jag till storsjö för Vf kommer dit och ska göra ett repotage om holmsunds lagen som vann i helgen! Och väntar nu på att min prao plats ska ringa. Kram Bild från imorse. 20111011-160525.jpg

Postat av: sara

sluta göra mig så avundsjuk av din skönhet:(

Svar: du är rolig du! DU är vacker <3
sannallundberg

2011-10-11 @ 20:12:22
URL: http://bjurra.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]