6e oktober 2011

Ingen skola för mig idag. Natten gick ganska bra, vaknade typ varje timme men somnade om ganska snabbt. Klockan är nu 9, och jag ligger och ser på tv, har nyss sett på madicken, och vart överlycklig när jag såg att Never say Never skulle vara på tvn!! Men de visade sig vara ngn James Bond film..:( buhu. Idag ska jag bara ligga här, kolla på Kim possible, ladda hem en film, och bara ta de lungt. Ska fan i mig inte vara sjuk imorgon!!!! Ha en bra dag! Och lycka till johanna som får orientera utan mig ♥

20111006-090905.jpg

Postat av: johanna

hihiih, du kan läsa vilka jag gick med på min blogg<3
krya älskling!

Svar: ja jag läste det. tack puss!! <3
sannallundberg

2011-10-06 @ 14:50:26
URL: http://www.jojjaahs.devote.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]