badtunna

hej på er! jag och sandra for hem till emma där sara också var. sedan for sandra hem för att hon skulle skriva med sin turk på msn. Men iallafall så kom jonas och samme senare och då hoppade vi i badtunnan och bara chillade,pratade och hade det bra under stjärnorna! nu sitter jag och fikar kvällsfika, ska skynda mig att gå i säng. klockan är ett, och jag ska upp och spela match imorgon. god natt! snart igen bebis! ♥

Postat av: sandra

haahhaa, sandra skulle skriva med sin turk på msn.

JAA SNART SÅ :D

Svar: ahaha..fick bara lov! :D

TAGGA! :D
sannallundberg

2011-10-16 @ 11:53:59



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]