Perfekta naglarna

Några enkla steg till fina fräscha naglar! Jag börjar med att ta bort det gammla lacket, sedan så filar jag naglarna. (nu är mina naglar så korta för att jag klippte dom innan)

20111006-232527.jpg Andra steget är att jag målar på olja runt om nageln. Låt verka ca en kvart. Sedan torkar du bort överflödig olja med papper.

20111006-232856.jpg Sedan målar jag på ett genomskinligt grundlager. (har dock ingen aning vad just detta nagellack är till för, men jag använder det som grund iaf)

20111006-233102.jpg Nu till de lite svårare.. Måla vitt på nagel tipparna. Sedan så kan du ju köpa mallar om du tycker det känns svårt.

20111006-233602.jpg Sista steget! Över allt ihop målar jag ett topplack. Det ska skydda manikyren och hjälper den att hålla några extra dagar.

20111006-233833.jpg Done!! :D




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]