Skolfotot oh noo!

Har öppnat brevet med skolfotot i... Haha att de aldrig kan bli bra! Jag har fortfarande skolfotot från 7an inramat i mitt rum.. Ingen vill bli bra. :(

20111004-190743.jpg

Postat av: storasyster

snacka skit! Du blir och är alltid fin :) <3

Svar: tss.. du har inte sett årets, har fjun som sticker åt alla håll och ser skit stel ut. ha-ha.
PUSS älskade syster, du är fin!<3
sannallundberg

2011-10-04 @ 19:43:44



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]