12e september 2011

heey luvies! :D Mår ni bra idag? De gör jag! Jag är så glad och stolt över mig själv att jag har tagit tag i matematiken och verkligen kämpat. Det känns så skönt! Har jobbat klart hela nästa veckas arbete! Hur bra?! Nu ska jag bara jobba på med SOn och Non :( Men klarar jag matten så klarar jag lätt So och No :) Har iaf träning ikväll 21-22.. vilket blir att jag missar världens bästa hollywood fruar..hehe. Men jag kollar på de imorgon ist! Vi har någon speciell box till TVn så de blir ju bra. Nu ska jag lägga bort denna förbaskade dator och göra läxa. kram




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]