24e september 2011

godmorgon på er! eller jag vaknade för nån timme sen. men idag så ska jag inte göra något speciellt. bara chillaaa och ta de lugnt, sen där vid 3 ska jag hämta Julia och vara barnvakt en stund, sen ska jag dra till Sandra där tjejerna är, då ska vi fara och äta någonstans ♥ kommer iallafall bli super! hörs senare. kram! (hittade några bilder från dagen när jag hade fått min Iphone♥)

Postat av: Emma

Ååå.. vilken fin har en svart men det hemska är att min farmor ska köpa en vit .. :) <33

2011-09-25 @ 15:03:55



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]