Mami and Papi is hoome!

Hej bloggen! ♥ Mamma o pappa är hemma!! Dom är jätte bruna och vi har fått massa fina saker jag och syskonen! :D + massa godis! Kan lägga upp vad jag fick senare. Klockan är inte ens 4 och jag håller på att hungra ihjäl.. så jag tror att jag ska ta mig nått att fika. Har ju match senare ikväll.. hoppas de inte regnar!! Juste när mamma och pappa va i Turkiet så smsade mamma Sandras mamma, Carina. Frågade hur dom hade och sådär. Carina skrev också att på dagarna flörtar Sandra med killarna och på kvällarna shoppar hon! De lät riktigt härligt!! ;) hörs senare kram!




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]