Pot of gold

Sandra min ängel kom till skolan idag!! åhh så fin hon är! ♥ Kom hem från skolan för 1 timme sen.. sitter och fikar, det blir tydligen sen middag för mig idag där vid 6-7.. vet inte vad jag ska hitta på. kanske bara en hemma kväll. det beror på om någon hör av sig :) nej nu ska ta lite kort på de jag har fått från mamma och pappa♥ ( ja, jag vet att de ser ut som jag har hängröv :] )

Postat av: hemlig beundrare:#

Enligt mig ser det iaf ut som om du har jävulskt snygg röv! :o

2011-09-17 @ 00:15:56



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]