10e april 2012

hej/godmorgon! jag vaknade för inte så länge sedan, tog en stor och god frukost och satte mig framför tvn och såg klart en film som jag startade igår kväll. idag ska jag bara ta det lungt, håller på att ladda hem några filmer från ondeman också! så det blir mys framför tvn, sen ska jag försöka att dra mig iväg till gymmet med sandra för lite styrketräning, kan behövas. vi får se om kvällen blir som planerad, hoppas de! ha en bra dag så skriver jag mer sen! kram!♥ gammal bild. btw. har gjort en kategori som heter frågestund, så det är bara att klicka in där och fråga mig något :)




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]