16e april 2012

hej på er! Har vart hemma från skolan sen 1 timme sedan, så jag har hunnit fika och suttit vid datorn. Har försökt att kolla på mitt preliminära antagningsbesked inför gymnasiet, men sidan vill inte funk, den var stängd för tillfället. så typiskt, jag vill så gärna veta nu! :D Nu ska jag kika runt och beställa hem en sak, eller jag vet inte om jag ska göra det idag men i veckan iaf. :D :D :D åh så glad jag är nu! snart ska jag äta middag också så vi hörs ikväll. kram! (BILDBRIST SOM TUSAN! så jag BJUDER er på en ful bild på mig)

Postat av: Carris

Sluta skriv att det är en ful bild när du vet att det inte är så.tönt!

Svar: Jo jag tyckte den var ful, men det var väl den"finaste" av dom fulaste :p noob
sannallundberg

2012-04-16 @ 19:18:54



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]