22a april 2012

Kort om igår kväll. Vi satt och såg på dam innebandy final Sedan åt vi grillat kött och klyftpotatis,potatissallad osv.. Sedan såg vi dalen finalen och åt gotta. Sedan åt vi jordgubbar med glass grädde och choklad till efterrätt. Dör runt 19, fick jag och Sandra skjuts upp till stan av Jonas och Andersson. Eftersom bion började 21.30 så gick vi på hemmakväll. Köpte varsin godispåse och satte oss tyvärr sedan oss på donken 1timme och pratade med folk och väntade på bion. For hem, sov och ligger just nu i sängen och jäser. Har legat här 2 timmar vaken nu, tack vare Lucas och hand 2 kompisar som har hållit på att skratta, skrika och spelat MW2. Nu ska jag upp och ta en stor frukost är super hungrig!

20120422-115555.jpg

Postat av: Tilde

Men åh, så fin och snygg du är! Avundsjuk till tusen <3

Svar: taack! kramar till dig <3
sannallundberg

2012-04-22 @ 18:38:12
URL: http://www.gurkamedstring.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]