Q/A

Fick en fråga angående cheerleadingen. och JA, det är Cheer Force Allstars här i Umeå :) upd: fick också en fråga om jag skulle kunna göra en sminkvideo eller lägga ut bilder på det jag använder samt vilka rengöringsprodukter jag använder - det är klart jag kan göra det! men ingen video från mig, så tråkig som jag är :)  

Postat av: boiboi

Varför just cheerleading, vad är det du tycker är så kul och speciellt med det? man ska liksom fakea ett leende under hela uppträdandet och skrika ut massa pinsamma ord, haha? kan du gå ner i split och göra handvolter osv?? :p

2012-04-22 @ 22:44:59



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]