Svar på frågorna

vad har du sökt för linje och skola? :) - På mitt förstahandsval har jag valt stylist,makeup med spa på Dragon. Andra, frisör på Yrkesgymnasiet och tredje, frisör på Dragon! :) (tror det var så) Vem är din bästevän?-Sandra Lundmark♥ Var bor du? -I Holmsund, en bit utanför Umeå Hur mycket veckopeng/månadspeng får du? -Jag får inget av dom. Jag får pengar när jag behöver det. Är du kär i någon eller typ gillar någon mycket? -Nej det är jag inte :) Vad använder du för shampo och balsam? -Det är olika, mamma köper nya märken varje gång dom tar slut. Men just nu använder jag JOHN FRIEDA sheer blonde. Det är faktiskt riktigt bra! Favorit parfym? -Escada Taj Sunset! Men jag gillar också Juicy Couture viva la juicy. Vilka bloggar läser du? -Mina vänners. Kenzas,Nickys ibland Dessies,Kissies osv. Läser inte så många. Tjänar du pengar på bloggen? - Nej det gör jag inte Vem är din musik idol?- oj,den var svår. Men jag gillar Justin Bieber väldigt mycket, Nicki Minaj också. Tycker du om dig själv? - Hah ja det gör jag väl :P Hur lång är du? - Runt 160 cm kort  

Postat av: sandra

loveu

2012-04-14 @ 14:37:55
Postat av: Rebecka

hej skulle du inte kunna göra en sminkvideo elr lägga ut bilder på sminket du använder samt rengörnings och sminkborttagnings medel, alltså kortfattad allt:)

Svar: det skulle jag kunna ordna! men ingen video tror jag, ahah så tråkig som jag är! :P
sannallundberg

2012-04-22 @ 22:01:47



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]