vad vill ni se mer av?

jag har ingen blogginspiration alls! vad vill ni att jag ska skriva om? mer bilder,outfits,kollage,tips? Tell me! :D

Postat av: maja

Outfits! och typ saker vi inte vet om dig, inköp, och ja bilder! mer bilder i inläggen! you got a canon, then use it!

Svar: Du har rätt, mer bilder! :D tack!
sannallundberg

2012-04-08 @ 14:03:16
Postat av: Anonym

Frågestund

Svar: Ja det kan jag ha!:)
sannallundberg

2012-04-08 @ 18:44:12
Postat av: eric

skriv lite om dina drömmar osv?:) Typ om du vill bo i Holmsund hela ditt liv?, vad ditt drömyrke är, om du satsar på innebandyn eller vilka andra drömmar som helst:)

Svar: kan jag göra! :)
sannallundberg

2012-04-08 @ 20:48:55
URL: http://bygdemark.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]