YG

Hallå, sitter just nu på yg och ska få hämtning av mamma strax. När vi kom hit först så fick vi dricka och plock snacks, och gick runt och kollade i skolan osv. Sen gick vi upp och körde tipsrunda, sedan fick vi hämta fika. Sedan kom Jonas nånting som är komiker han sjöng och skojade, han var jätte rolig! Ahah! Och efter skolan idag så gick jag och Sandra och sprang en stund på gymmet. Phu! Hurtigt! Nu ska jag hem och mysa framför tvn och invänta bb och sedan koka mig en stor te kopp och göra rostade mackor med brie och soltorkade tomater (ni måste testa det), börjar känna av min hals också :(

20120424-201116.jpg

Postat av: anonym

har du provat cheerleading någon gång, isf är det svårt? funderar på att prova på:) vilka mailade du?:)

2012-04-26 @ 20:08:49



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]