19e augusti 2012

hej på er!! så länge sedan sist! Har hänt så otroligt mycket under tiden jag inte bloggat. Har faktiskt vart skönt att inte blogga, men saknar det också, förutom då man ska lägga in bilder som tar ca 50 timmar att laddas upp :P men jag kommer att vara tillbaka som vanligt då skolan börjar igen på måndag! En kort sammanfattning om vad som hänt då. Jag var ju som sagt i Göteborg med min lillebror en vecka hos min moster och mina två kusiner, mormor ocg morfar var också där. Vi gick på stan, Liseberg och hade mysiga hemmakvällar. Vi åkte bil hem med mormor och morfar på fredagen, så var hemma lördag och söndag sedan bar det iväg på road trip med Sandra och hennes mamma och Anders. Vi började våran resa i Norrköping, sedan vidare till Ljungby. På fredagen så lämnade dom av oss i Göteborg hos min moster igen. Där bodde vi under helgen och flög hem på måndagen efter. På dagarna under road tripen så hann vi med att besöka Katthult (där Emil bodde) och Bullerbyn! super mysigt verkligen. Vi såg också Götakanal och smultronstället! helt galet vilka glassar dom har där alltså! :P På kvällarna så drog jag och Sandra på Ica och köpte gotta till kvällen och ritade i våra målarböcker vi köpte lite random sådär,haha. i Göteborg så tog jag och Sandra spårvagn in till stan varje dag och kväll. Vi gick på Liseberg och jag fick Sandra att åka alla karuseller. Haha lät som om hon skulle skita ner sig varje gång vi skulle åka något, så ni kan ju förstå att jag fick mig ett gott skratt under färden. Vi åt ute på kvällarna, gick på bio, shoppade och köpte glass. Vi satt också barnvakt åt mina kusiner en kväll då min moster skulle ut. Så det blev någon filmkväll då vi gick och köpte godis och såg på film. Är faktiskt lite stolt över mig själv, att jag lyckas hitta i gbg nu. tex att ta rätt spårvagn in till centrum. Kände också på måndagen då vi skulle hem, då min moster jobbade och inte kunde följa oss till central stationen där vi skulle ta bussen till flygplatsen. Då skulle vi ta spårvagnen till centrum, leta rätt på centralstationen, hitta rätt buss som gick till Landvetter flygplats, sedan när vi kom fram till flygplatsen skulle vi hitta rätt gate osv. Klarade det utan att fråga någon ;) Har iallafall haft det helt sjukt underbart under tiden. Kommer aldrig glömma denna sommar♥ Bilderna kommer i enskilda inlägg.




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]