20e augusti 2012

hallu, sitter just nu och ser på P.S i love you, som går på tv. Jag har nyss fikat upp mina rostade mackor och en choklad-mint dryck jag gjorde. Väldigt gott var det! Innan det så följde jag och Sandra mamma på gymmet, åh så skönt det var! Sprang 20 min och det var jätte jobbigt. Dog lite på slutet tror jag. Iallafall första dagen på gymnasiet är avklarat. Det gick jätte bra och vi hade en lugn dag. Började 9 och slutade efter vi hade ätit lunch tillsammans. Då gick jag ner till stan och skulle ta bussen hem, men missade den så jag blev lite sur och köpte glass från donken och gick och kollade på väskor och skor ist. När jag kom hem la jag mig i solstolen och somnade en stund, sedan gjorde jag go´middan åt mig och Lucas. Har också fårr nån fråga vad jag ska gå för linje. -Jag ska gå frisör. Om jag inte kommer in på stylist senare.

Postat av: lisa berglund

vilken skola går du på?:)

2012-08-21 @ 15:35:52



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]