21a augusti 2012

Hej på er! Har nyss ätit upp min pizza, och nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart ta moppen iväg till Carris och fråga om jag får låna hem O.C boxarna, har nämligen tänkt att se om alla för typ tionde gången?  :P Men dom är ju så bra!! Sen tänkte jag också ta en sväng förbi konsum och köpa nått gott att ha till säsongs premiären av Holywood fruar som är i kväll. Ja så får det bli, låter bra tycker jag! Annars då.. dagen idag har gått bra. Vi fick veta shemat osv sen slutade vi just efter tolv då jag tog bussen hem och cyklade hem i regnet. Har inte så mycket att säga just nu, men jag kan säga att jag är helt slut efter dagarna och har somnat när jag kommit hem från skolan. Längar så otroligt mycket till fredag och till vi kommit igång med skolan, typ fått våra datorer och sådant krussidull. Nu ska jag ringa Carris och säga att jag kommer dit, sen drar jag på Konsum. Ha det bra puss!




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]