26e augusti 2012

hej och godmorgon! Har nyss ätit en underbart god söndags frukost och borstat tänderna och fixat mig lite. Ska nämligen på en photoshoot med duktiga Linnea Jacobson idag, ska bli jätte kul men är faktiskt lite nervös över hur det ska gå, det var ett bra tag sedan jag hade en shoot :) Sedan så blir det söndagsmys framför OC och något gott att tugga på. Igår så tävlade jag faktiskt i Röbäckskneget och till och med vann! Sprang i F19 gruppen och vann den gruppen, men skulle kunnat tävlat i Damklassen egentligen. Eftersom jag kom i mål före hon som vann i Damklassen. Jag sprang 7km på 28.23 så är riktigt nöjd och blev faktiskt chockad då dom sa min tid i högtalarna. Hon som vann i damklassen sprang på 29.41 så det var en stor skillnad mellan hon och mig! Trodde verkligen inte att jag skulle vinna och få en sån bra tid. Jag kanske skulle fått en ännu bättre tid om jag hade tränat under tiden jag inte fick träna. Kanske ska börja satsa mer på löpningen och springa fler tävlingar? Vi får se. Ska iallafall springa tjejmilen ju! Taggad är jag till 1000! :D Men efter tävlingen for jag och mamma hem och åt god lunch, sedan så satt jag ute i solen en stund. Till middagen så hade vi en liten kräftskiva men vi åt grillat också, så det blev en liten blandning. Klockan 20 var det min älskling Justin på tv. Blev helt kär när han sjöng Be alright, har alltid tyckt att när han sjunger  U got it bad because of you Live har vart den bästa, men nu är det när han sjunger Be alright Live. Helt magiskt♥ Medan jag såg på det åt jag efterrätt med min kusin Jocelyn. Sedan tog jag moppen till Sandra och vi åkte med Sofie och Alle till Konsum och köpte godis occh chirre och såg på den gamla filmen Coyote ugly. Bra lördag med andra ord. Nu ska jag göra i ordning en god söndags lunch också. kramar! Oliwer gullungen sprang också, 600m och han sprang hela tiden. Han var yngst av alla knattarna som sprang. åh så gulligt!  




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]