28e augusti 2012

Godmorgon! Sitter på bussen just nu och börjar 09 idag så jag har Frisör,lunch och svenska sen slutar jag för dagen 13.15 då ska jag göra lite ärenden åt mamma, köpa en bodybutter bl.a. Igår efter maten så drog jag med mamma och Sandra på gymmet för att köra lite styrka. Träffade på ett gäng brudar där också, sen duschade och bastade jag och mamma där, sen for vi hem och åt kvälls fika och såg ett avsnitt på oc. Jag bloggar när jag kommer hem så ska jag visa er några bilder Linnea tog på mig i söndags. Ha en toppen dag kram!

20120828-085614.jpg -åh tack! Mitt hår är inte jätte tjockt men inte tunt heller, så normalt/mellan skulle jag säga.




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]