Göteborg 30/7-3/8

Jag och Lucas flög från Umeå till Landvetter i Gbg, där vänatde moster Lina, Benjamin och morfar. Atmosfear! vilken jäkla energi-kick man får av den alltså! Lyckan när jag vann chokladen är helt obeskrivlig. haha, ni skulle sett. Men jag tycker man ser på bilden ganska bra hur glad jag var. (det är Benjamins kompis som fick vara med på bilden)Lotta på Liseberg. Första veckan av Göteborg fick det bara bli bilder från Liseberg dock.




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]