Min födelsedag

Dagen efter vi kommit hem från Göteborg så var det den 14e augusti och det är ju min födelsedag då! Jag blev alltså Sweet 16! :D Min födelsedag blev helt underbar och kunde inte bli bättre. Jag fick jätte mycket fina presenter, god mat och fint sällskap. När mamma och pappa slutat jobbet och vi höll på vänta in dom andra, så fick jag sätta mig i soffan och vänta. Mamma hade sagt tidigare att hela Göteborgs resan fick bli min present eftersom jag fick över 4000 med mig sammanlagt och det shoppade jag för,åt ute på resturang va på Liseberg, bio osv.. Så jag var beredd på att inte få något, vilket jag var med på eftersom presenter är ju inget måste tycker jag! Men iallafall så kom dom in till mig med en stor guldpåse och i den låg det ett stort i hop vikt hjärta. Utan på det stod det: Vad händer den 22a april 2013? Och då sa mamma att jag skulle säga nått som jag trodde hände då, jag vågade inte gissa egentligen, men då sa jag att det var Justin Bieber konserten, och så öppnade jag det och där stod det: 22 April 2013 ska du åka till Stockholm bo på hotell och äta gott. Sedan på kvällen väntar JUSTIN i Globen! Du har en GOLDEN CIRCLE biljett! Jag vart jätte glad och helt till mig! och så började jag grina, då kollade jag på mamma som också grinade.. Åh jag kommer aldrig kunna tacka er tillräckligt eller beskriva med ord hur glad jag är! Så jag ska alltså fara och se JUSTIN BIEBER i Stockholm med min storasyster! Fyfaaasen vad jag ska skrika! :D Här grät jag..kommer aldrig kunna beskriva känslan jag fick! Jag bjöd på pasta och kycklingsallad med bacon och tillbehör. Sedan blev det tårta,kakor,glass med maränger,kola och chokladsås. Mina söta kusiner Jocelyn och Justin.  




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]