mys kväll

Hallu, jag har nyss ätit. Vi gjorde räkmackor, verkligen super gott att göra själv! Det är bara jag och mamma och pappa hemma ikväll. Så vi har laddat upp med massa gotta! Sen jag ska gosa ner mig i andra tv rummet under täcket och ha ett litet mini OC maraton! åh så kos! Igår efter skolan iaf så for jag hem och åt ganska direkt eftersom jag slutade sent. Sen så satte jag och Leo oss och myste framför OC medan mamma var och gymmade och pappa jobbade.Fick också besök av min storebror som gjorde mig och Leo sällskap framför tvn. När mamma kom hem så for vi på maxi och stor handlade, vi köpte också ett nybakt bröd som vi fikade och drack te framför tvn till. mys torsdag! gammal bild ifrån april/påsk ^^  




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]