Paradise

Åh nu är jag så less på denna kyla och allt regn. Vill bara flyga flyga från Sverige mot varmare grader och en stekande sol. Tänk att kunna gå runt i shorts, söta sommar klänningar och härliga kjolar med tunna ljusa överdelar till en brunbränd hud och ett par sandaler på fötterna, solblekt hår, röda kinder och nya fräknar på näsan. Att vakna upp och kliva ur sängen och dra undan de stora gardinerna från fönstren och se havet och det stora palmerna och solen som skiner genom palmträden. Att ta på sig bikinin och dra på sig en klänning och flipflopp, för att sedan gå ner tillsammans till den stora härliga hotellfrukosten. Att ta handduken under armen och gå ner till stranden. Köpa frukt och äta god lunch på stranden. Alla sena middagar på kvällarna och att shoppa efter maten. underbart

20120827-184919.jpg Inspo bilder från mig och Weheartit

Postat av: amanda

jag avgudar ditt hår, är det tjockt eller tunt?

2012-08-27 @ 19:38:43



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]