Road trip och Göteborg

Klart man ska ha gotta i bilen! Här hade vi nyss ätit middag och laddat upp med lite ny energi. Perfa! Vi besökte en mysig by som jag tyvärr ej minns namneet på, men dom hade mysiga gator och ett mysigt café i varje hörn. Smultronstället! Götakanal och en väldigt fin vän. Vi besökte ett gammalt slott och Sandra fick en privat guide i lurarna ;) lyx lunch och en super kos utsikt Italiens glass! Världsgod GOG köp! (godisochglass) Snickeboa. Jag och Sandra blev som små barn igen, vi fick världens lyckorus! Vi kom fram till Ljungby Vi åkte "lin-bana" med en liten färja Tylösand stranden, jätte fin dock var det för blåsigt för att kunna ligga och sola..Vi har kommit fram till Göteborg och är på väg till Liseberg.I kön till BalderVärldens finaste!Kiss och glass paus. Glass mannen var inte snål när man beställde 3 kulor och fick typ 4?! de gillas!Efter en lång dag på Liseberg, så satt det bra med en super god middag ute i stan på Jensen´s Böfhus med min fina pärla. Dock så ser min grillade kyckling ut som fisk på alla bilder jag tog. haha.Älsklingar!gullunge!Då var det dags att fara hem. Både jag och Sandra ville stanna en vecka till,men flyget var ju redan bokat och klart. Tur att vi ska dit snart igen då, så fort vi får lov drar vi ner. Längar efter er i Göteborg♥  

Postat av: sandra

åh vad jag vill tillbaka, loveu!

2012-08-21 @ 17:41:05



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]