12e februari 2012

Sitter på omberget och ska äta våfflor och fika go fika :) ska bli underbart gott för jag är vrålhungrig!! Igår kväll så satt jag bara hemma och åt och såg på melodifestivalen. Nu kommer maten! Puss

Postat av: sara

tack men det är du som är det gumman! <3
updt mer föresten, är innte här varannan minut och längtar!"

Svar: Haha ja jag kan försöka:] puss
sannallundberg

2012-02-13 @ 22:10:44
URL: http://bjurra.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]