14e februari 2012

Glad alla ♥-dag! Har nyss ätit middag, och har fått present från mamma och pappa, tack! Fick bl.a. ett paket med gelé hjärtan. Yummie! Sen när mamma kommit hem från jobbet så ska hon och Carris på gymmet, sen när dom kommit hem ska vi äta chokladmouse!!!! :D har ätit jätte mycket gott idag. Imorse så hade min klass kompis bakat hjärtbakelser med choklad, sen fick vi 6(!!) st gelé hjärtan på skolan, och nu ska jag äta mitt paket medans jag pluggar matte. Puss!

20120214-182537.jpg




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]