20e februari 2012

Chheena Jag och Lucas sitter nere vid receptionen och är inne på internet vid min och pappas mobil. Vi har nyss kommit hem från middagen. Jag åt pad thai, avundsjuk nu Carris? :p är mätt som bara den nu. Efter maten gick vi och kollade lite, jag köpte inget för jag ska shoppa nästa vecka när vi är i patong osv. Sen så vart det banan pannkaka med nutella, och sen när vi skulle åka tuktuk hem så fick jag en mango och två bananer jag åt medans vi åkte. Så ni kan ju gissa hur mätt jag är. Hehe men gott vare. Idag var det moln hela dagen fram till kanske 15.30-16.00 :( sen vart det ganska bra sol, men då va det inte så länge kvar tills vi skulle gå upp på rummet. Imorgon ska vi på stranden på morgon! Som jag har längtat! Så det vi gör på dagarna är att äta,dricka,äta,dricka,sova,sola,bada,ätasen äta Lay's chips och röd fanta innan det är säng dax. Vi ska så småning om hyra moppar och jet ski. Och när Lucas fyller år sista veckan så blir det något speciellt och roligt! :) ska bli kul att köpa presenter här till han och till Carris som fyller år på fredag*♥ sen så längar jag efter när vi ska fara på det stora shopping centret där det finns äkta saker till braá priser. När vi var i Surin och åt hos våran kompis mr.chat (Carris du vet vem han är ju) så var vi ju där och åt middag, då när jag och Lucas beställde våran mat och dricka så började servitören att skratta och sa att han kom ihåg min och Lucas beställning,alltså red fanta med steam rise and sweet&sour chicken och hawaii pizza with green fanta. HAH, sen 2006 har vi ätit där till lunch varje år vi varit i Surin. Så galet att han kom ihåg det. Alltså det var inte våran kompis som var servitör utan han rår om stället. okej,shiit vad mycket jag skrivit nu. Men detta inlägg var speciellt tillägnat till min syster som velat att jag ska skriva vad vi gör. Har inga bra bilder utan dom finns på kameran. Ska försöka hyra en dator någon gång nästa vecka så kan jag lägga in bilder.men ni får några sneak peak puss på er!

20120220-220732.jpg

20120220-221132.jpg

20120220-221153.jpg

20120220-221235.jpg

Postat av: Carris

Hotellet verkar jättefint! Ganska skönt me lite moln ändå, ni ska ju ändå va borta så länge så ni hinner ju bli bruna :)

Svar: Ja det är jätte fint!
Ja precis, men det är pappa som oroar sig mest skulle jag tro. Ahah. Puss!
sannallundberg

2012-02-20 @ 22:59:28



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]