21a februari 2012

Hej på er! Vi har nyss kommit hem efter att ha ätit i Surin. Mätt och belåten som vanligt. Idag så kom solen fram, äntligen! Men jag låg mest bara i skuggan eftersom det var första soliga dagen,vi for inte till stranden heller. Hoppas det blir av imorgon. Ska gå till baren nu, och ätaLay's och röd fanta. Trodde nästan nyss att vi blev sönder bombade eller nått det dundrade som tusan, men det var visst bara raketer. Hehe. Vi gick också och kollade på vårt nya "hotell" vi ska flytta till på fredag. Såg riktigt fint ut och har "egen" pool :) nä nu ska jag gå. Puss och ta hand om er!

20120221-211223.jpg

20120221-211241.jpg Såg typ brun ut här, men det är jag inte ens närheten av! Haha




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]