22a februari 2012

Halloj, nyss kommit hem från en runda på "marknaden". Köpte inget. Eller jo det gjorde jag, dricka och bueno. Asså det kan vara ett av det godaste jag ätit idag. Om ni inte ätit den, DO IT! Körde på en standard idag, frukost buffe och åt en asa god efterätt som jag inte vet vad det var..lunch vart det club sandwich med pommes, sen en melon shake,Och en choklad glass med choklad sås, middag hamburgare med pommes. Sen så fick jag vänta ettag på den så då sa hon som rådde om resturangen att jag fick ta hur mycket efterrätt från efterrätt buffén jag ville. Gick flera gånger, för hon sa åt mig att göra det. Så snäll och gullig hon var! Men nu ska jag gå upp på rummet, håller på att svettas ihjäl och har ont i magen :( det har varit fint väder idag och imorgon ska vi hyra moppar och köra till Karon stranden och kolla på vårt hotell vi ska bo på sista veckan. Ska god natt och ha det bra!

20120222-231948.jpg

Postat av: Carris

Haha konstigt att du svettas o har ont i magen efter allt du ätit idag! Blir att bo på toan inatt tror jag haha :P love you!

Svar: Hahah, så sant! Kan säga att det gjorde jag typ också.. :p love and miss you!
sannallundberg

2012-02-22 @ 23:49:24



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]