25e februari 2012

Halloj! Sitter just nu vid poolen och äter. Asså sorry om jag skriver om mat hela tiden, men det är det ända vi(jag) gör. Ahah, no kidding! Och jag har inte inte tränat på över 1 vecka.. Skandal! Närå, men jag har bara simmat runt i poolen lite. Har inte kunnat sova inatt så bra, vaknade just före 7, så låg vaken till halv 9. Ikväll ska vi kanske in till patong och då vill jag shoppa! Ska snart in och duscha. Puss

20120225-182120.jpg

20120225-182126.jpg Upd: fick alldeles just ett par parande flugor i mitt hår, mums.




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]