28e februari 2012

Har inte skrivit på ettag och Carris ville att jag skulle skriva så nu ska jag göra det :) jag mamma och pappa sitter just nu ute vid poolen. Det regnar men vi har ett stort parasoll över oss. Det är super mysigt! Vi har varit och ätit middag på en mysig restaurang och jag och Lucas fick efterrätt också, banana splitt, och choklad glassen var super god, den smakade choklad pudding!! Helt amazing! Imorse gick vi ner till fina stranden och var där hela dagen. I förrgår,igår och idag har det vart molnigt, men sol emellan åt. Och igår kväll så for vi till crazy Patong, love that place! Shoppade massor! IIHH!! Åh vad jag saknar er där hemma, och ni vet vilka ni är ♥ puss!20120228-214921.jpg20120228-214912.jpg20120228-214939.jpg20120228-214951.jpg Igår kväll när vi åkte hem i party tuk-tuken med hög musik och dunkande bas och blinkande lights :D

Postat av: Daniela

åh vad du har det bra där borta! Drömde faktist om dig inatt, haha!
Du är saknad<3

2012-02-29 @ 15:24:03
URL: http://www.holmbergs.devote.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]