3e februari 2012

Hallu folket! Provet och skoldagen gick super bra idag! Och efter skolan for jag på gymmet och styrke träna lite, jag och mamma va så sjukt trötta och hungriga så blev bara där en stund. Sen for jag hem och åt och duschade och sånt. Och nu sitter jag i soffan med familjen. Mamma har poppat popcorn, till mig och hon, men hon somnade så jag har ätit upp skålen. Popcorn är farligt, beroende framkallande! :P men jag ska snart göra mig en kläm macka och sen gå och lägga mig. Är så trött. God natt

20120203-214219.jpg

20120203-214224.jpg Bilder från pappas mobil

Postat av: Eric

Helt galet vad du är vacker!

Svar: Åh tack söta du!!
sannallundberg

2012-02-04 @ 21:49:12
URL: http://bygdemark.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]